تبلیغات
آموزش فوتسال ، فوتسال بانوان - نکات مهم برای شروع تمرینات بدنسازی در فوتسال

خرید اینترنتی آموزش فوتسال از ابتدا تا حرفه ای

این مجموعه شامل: تاریخچه
فیلم های آموزشی
قوانین فوتسال  تکنیک ها و تاکتیک ها

خرید پستی آموزش فوتسال

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید.

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

فقط  9200 تومان!          شماره مجوز: ۱۵۵/۸۹۱۳۲

شماره تماسهای پشتیبانی فروشگاه روی فاکتور خرید شما درج گردیده  که هم به آدرس شما و ایمیل شما ارسال میشوند

تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 11:40 ق.ظ | نویسنده : احسان حیدری
نکات مهم برای شروع تمرینات بدنسازی در فوتسال
1-    آمادگی های بدن برای ی فوتبالیست مانند پی و پایه یک ساختمان بزرگ است که هر چقدر قوی تر باشد استحکام و قدرت اسکلت ساختمان میباشد.

2-    باور داشته باشید که با تمرینات گام به گام سریعتر به پیشرفت رسیده و از پر تمرینی و بدون برنامه تمرین کردن جدا" خودداری فرمایید.

3-    هرگز در تمرینات خود از آستانه درد عبور نکنید .

4-    تمرینات خود را همیشه با گرم کردن شروع و با سرد کردن به اتمام برسانید

5-    اساتید علم تغذیه معتعقدندکه 70% آمادگی های بدنی مربوط به تغذیه مناسب است.

6-    در پایان هر تمرین حداقل پنج دقیقه تمرینات ذهنی ( تمرکزی ) را انجام دهید تا مروری  بر حرکات و سختی های تمرین خود داشته باشید .

7-    در ساک ورزشی خود همیشه کمی از وسایل کمک های اولیه داشته باشید .

8-    در تمرینات بخصوص فصل گرما یک بطری نوشیدنی محلول 5% شیرین با طعم لیمو داشته تا پس از هر بیست دقیقه یک لیوان از آن بنوشید و برای آخر تمرین حداقل یک کیک یا سیب و موز میل بفرمایید

منبع: footsalbanoo.blogfa.com



طبقه بندی: بدنسازی در فوتسال،